دوشنبه / ۵ آبان / ۱۴۰۴
×
مدیر شعبه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی:

پوشش ۲۱ هزار نفر از بازنشستگان استان در قالب طرح بیمه اکمل

پوشش ۲۱ هزار نفر از بازنشستگان استان در قالب طرح بیمه اکمل
مدیر شعبه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بالغ بر ۲۱ هزار نفر از بازنشستگان استان در قالب طرح بیمه اکمل تحت پوشش قرار دارند، گفت: این بیمه گامی استوار در راستای عدالت در دسترسی به خدمات درمانی است.
  • کد خبر: 2316
  • ۲۱ مرداد
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش آژانس خبری ائلین سسی، سولماز حق‌وردی‌وردانی، روز خبرنگار را یادآور قسم گران‌بهای حضرت حق به قلم دانست و تاکید کرد: صاحبان اندیشه و قلم، رسالتی بس سنگین‌تر از سایر اقشار جامعه بر دوش می‌کشند.

    وی بی‌تردید خبرنگاری را جهاد پایدار در مسیر حفظ حقیقت و ارتقای سطح آگاهی جامعه خواند و افزود: روز خبرنگار یادآور تلاش بی‌وقفه و صادقانه زنان و مردانی است که با تعهد و مسئولیت‌پذیری در مسیر آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی گام برمی‌دارند.

    مدیر شعبه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهدای جنگ تحمیلی دوازده روزه و تکریم مقام خبرنگار در آگاهی رساندن به جامعه، این روز را تبریک و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت کرد.

    پوشش ۲۱ هزار نفر از بازنشستگان استان در قالب طرح بیمه اکمل

    حق‌وردی‌وردانی با اشاره به توسعه چشمگیر دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات درمانی در سطح استان، اظهار داشت: وجود ۶۳۰ مرکز درمانی طرف قرارداد و فعال، نشان‌دهنده رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته در این حوزه است.

    وی افزود: لیست این مراکز درمانی به طور مستمر در سایت شرکت آتیه سازان حافظ به‌روزرسانی می‌شود تا بیمه‌شدگان عزیز بتوانند با مراجعه به سایت، از نشانی دقیق مراکز درمانی مطلع شوند و کمترین هزینه و بار مالی را متحمل گردند.

    مدیر شعبه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی به یکی از طرح‌های بسیار موفق شرکت در راستای کاهش هزینه‌های بازنشستگان صندوق کشوری اشاره کرد و گفت: اجرای طرح بیمه اکمل با توجه به اینکه بیمه‌های پایه و تکمیلی پیشین پوشش کاملی نداشتند، با تنوع پرداختی و خدمات مد نظر، شکل گرفت.

    حق‌وردی‌وردانی افزود: در حال حاضر، بالغ بر ۲۱ هزار نفر از بازنشستگان استان در قالب این طرح تحت پوشش قرار دارند.

    وی تاکید کرد: ما به دنبال ارائه خدمات باکیفیت و بی‌منت به بیمه‌شدگان هستیم و امیدواریم با تلاش‌های مستمر، به نقطه‌ای برسیم که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، بیمار به جز رنج بیماری، مشکل دیگری نداشته باشد.

    وی با بیان اینکه شرکت آتیه سازان حافظ در تنظیم‌گری قیمت‌گذاری بیمه تکمیلی درمان، نقشی کلیدی ایفا می‌کند، عنوان کرد: به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه بیمه درمان، ما خود را متعهد به ارائه خدماتی سریع، باکیفیت و محترمانه می‌دانیم.

    مدیر شعبه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی افزود: علاوه بر این، در حفظ کرامت بیمه‌شدگان، صیانت از منابع و پاسخگویی مسئولانه به جامعه، نقشی تنظیم‌گر، آینده‌نگر و انسانی بر عهده داریم.

    حق وردی وردانی گفت: در بسیاری از موارد سقف پوشش خدمات را آزاد گذاشته‌ایم و بیمه‌گذاران خودشان بر اساس آیتم‌های تعریف شده، سقف پوشش‌دهی خدمات را انتخاب می‌کنند، این رویکرد با هدف کاهش پرداختی از جیب مردم صورت گرفته است، چرا که طبق برنامه هفتم توسعه، پرداخت از جیب مردم حداکثر باید به ۳۰ درصد برسد و ما برای افزایش عمق پوشش خدمات در تلاش هستیم.

    وی افزود: با تکیه بر رویکرد عدالت در دسترسی، کرامت در برخورد و شفافیت در خدمت، گام‌های مهمی در مسیر تحول دیجیتال و حمایت از حقوق بیمه‌شدگان برداشته‌ایم.

    مدیر شعبه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی افزود: توسعه خدمات الکترونیک، صرفا یک ابزار فناوری نیست؛ بلکه بخشی از استراتژی کلان ما برای تحقق عدالت در دسترسی و ارائه کیفیت یکسان خدمت در تمام نقاط کشور است.

    حق‌وردی‌وردانی گفت: با استقرار کامل زیرساخت‌های دیجیتال، تلاش داریم بیمه‌شدگان در دورترین نقاط کشور نیز خدماتی درخور دریافت کنند.

    وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد بالایی از مراجعات ما به دلیل هزینه‌های کمتر از سه میلیون تومان است، خدمات غیرحضوری را تا سقف سه میلیون تومان از طریق ثبت موبایلی ارائه می‌دهیم، بدین ترتیب، افراد تحت پوشش بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند هزینه‌ها را از بیمه تکمیلی خود دریافت کنند.

    مدیر شعبه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی همچنین از اخذ تاییدیه از سازمان بازرسی کل کشور بر فعالیت‌های شرکت آتیه سازان حافظ، بدون نیاز به اخذ مجوز از بیمه مرکزی خبر داد و گفت: این امر نشان‌دهنده اعتبار و استحکام فعالیت‌های ماست.

    حق وردی وردانی در خصوص نحوه ارائه خدمت به بیمه‌شدگان در سراسر کشور و شهرستان‌ها، توضیح داد: این امر با استقرار دو ساختمان ستادی، ۴۰ شعبه استانی، حدود ۶۰۰ نمایندگی و دفتر پیشخوان و مرکز ارتباط با مشتریان به شماره تماس ۷۵۰۱۳-۰۲۱ میسر است.

    وی کسب رضایتمندی حدود ۸۰ درصدی بیمه‌گذاران کلان، از جمله کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی، اکمل صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق رفاه فولاد کشور و مجتمع ذوب آهن اصفهان و… را گواهی بر تلاش‌های این شعبه در جهت ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان دانست.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × پنج =